تازه‌ها

آخرین مطالب

مردم آمریکا با امتحان محصولات متنوع‌تر، سیفود بیشتری مصرف می‌کنند

پرطرفدارترین سیفود در آمریکا

سیفود-آمریکا

طبق آخرین داده‌های مؤسسه ملی شیلات (NFI) مصرف‌کنندگان آمریکایی در سال ۲۰۱۹، ۱۹/۲ پوند سیفود مصرف کردند. این رقم نسبت به ۲۰۱۸، ۰/۲ پوند بالاتر است و آنها محصولاتی با تنوع بیشتر را امتحان می‌کنند.

میگو همچنان با سرانه ۴/۷ پوند پرطرفدارترین سیفود در آمریکاست و مصرف آن نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است. اما سرانه مصرف سالمون ۰/۵۴ پوند افزایش داشت و این سیفود در US در رتبه دوم محصولات پر طرفدار قرار دارد.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که داده‌های NFI مربوط به قبل از پاندمی می‌باشد. اما آنالیز فاکتورهای بازار در پاندمی توسط مؤسسه بازاریابی مواد غذایی نشان می‌دهد روند مشاهده شده در ۲۰۱۹ در ۲۰۲۰ نیز تداوم داشته است. به گفته این انجمن صنعتی، مردم آمریکا سیفود بیشتری  در خانه می‌خوردند، چرا که اغذیه‌فروشی‌ها تعطیل شدند. در این وضعیت فروش خرده‌فروشی‌های به میزان ۲۸ درصد- تا ۱۶/۵ میلیارد دلار- نسبت به ۲۰۱۹ افزایش یافت.

تولیدکنندگان اصلی سالمون این روند را تأیید می‌کنند. آنها در میانه تعطیلی رستوران‌ها، حجم بی‌سابقه‌ای از فروش سالمون به بازارهای خرده‌فروشی را گزارش دادند که بخشی از زیان آنها را جبران کرد.

داده‌های NFI هر دو نوع سیفود پرورشی و وحشی را شامل می‌شود. به گفته مدیر یک فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ، مصرف‌کنندگانی تازه اقدام به خرید سیفود کرده و یا کسانی که سیفود را تنها در اغذیه‌فروشی‌ها می‌خوردند ‌”در خصوص وحشی یا پرورشی بودن محصول سرسختی نشان نمی‌دهند.”

جهت مشاهده مقالات مرتبط با سیفود در وبسایت بتا بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بتا و سیفود