تازه‌ها

آخرین مطالب

گروه بتا؛ نگین بی‌بدیل ایرانفکس ۲۰۲۴

ایرانفکس ۲۰۲۴

به گزارش روابط عمومی شرکت بهسان تغذیه آریان، گروه بتا با برپایی غرفه ای شکیل و چشم نواز در دومین نمایشگاه بین المللی شیلات ایران و جشنواره برگزیده های صنعت شیلات شرکت نمود. این رویداد از تاریخ پنجم لغایت هشتم دی ماه ۱۴۰۲ در محل نمایشگاه های دائمی بندرعباس میزبان بازدیدکنندگان و فعالین صنعت شیلات در استان هرمزگان بود.

در روز نخست، نمایشگاه IRANFEX2024 با حضور مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های آبزیان سازمان دامپزشکی کشور، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، رئیس اداره کل شیلات هرمزگان، رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان، مدیران کل دامپزشکی استان های هرمزگان و بوشهر و همچنین برخی مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط و فعالان حوزه آبزی پروری و صنایع وابسته از سراسر کشور در بندرعباس افتتاح گردید.

گروه بتا در نمایشگاه یادشده، محصولات متنوع خود را در قالب خوراک ماهیان دریایی، میگو، قزل آلا، کپور، خاویاری، تیلاپیا و ماهیان زینتی به معرض نمایش گذاشت. تنوع و تعدد محصولات تولیدی گروه بتا در سال ۱۴۰۲، موجب شد تا غرفه این شرکت در نمایشگاه صنعت شیلات مورد استقبال بسیاری از پرورش دهندگان استان هرمزگان قرار گیرد.

بازدید مدیران عالی استان هرمزگان از غرفه گروه بتا

افزون بر بازدید مسئولان ارشد و مقامات نهادهای دولتی از قبیل نماینده مجلس شورای اسلامی دکتر محمد آشوری و معاون سیاسی استاندار هرمزگان دکتر احسان کامرانی از غرفه گروه بتا؛ در طول ۴ روز برگزاری این نمایشگاه، معرفی محصولات جدید و شرح خدمات قبل و پس از فروش شرکت با استقبال بی نظیر پرورش دهندگان آبزیان استان هرمزگان مواجه گردید؛ به نحویکه در محل غرفه بتا تا دقایق پایانی نمایشگاه، مذاکرات و گفتگوهای تجاری و مباحث فنی – مهندسی فعالان این صنعت با همکاران، در جریان بود.

بتا برای حرفه ای ها

لازم به ذکر است در حال حاضر شرکت بهسان تغذیه آریان یکی از تولیدکنندگان پیشرو در صنعت خوراک ماهیان دریایی بوده و محصولات باکیفیت این مجموعه خوراک مورد نیاز بسیاری از مزارع بزرگ پرورش ماهی سی بس در استان هرمزگان را تامین می نماید. علاوه بر این کیفیت خوراک میگوی پرورشی بتا موجب گردید تا بسیاری از مدیران، پرورش دهندگان و کارشناسان مزارع، درخواست مشاوره، همکاری و عقد قرارداد تامین خوراک با گروه بتا را داشته باشند. شرکت بهسان تغذیه آریان با تولید و عرضه محصولات باکیفیت و همچنین ارائه خدمات فنی – مهندسی به پرورش دهندگان آبزیان، تاکنون گام های ارزشمندی در راستای توسعه صنعت شیلات ایران و نیز خودکفایی کشور در حوزه خوراک آبزیان برداشته است.

گزارش تصویری از حضور تاثیرگذار گروه بتا در نمایشگاه ایرانفکس ۲۰۲۴

 

جهت مشاهده اخبار مرتبط با سایر نمایشگاه های گروه بتا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

حضور گروه بتا در هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته