نرم افزار بتا هدیه ای به حرفه ای ها

نرم افزار بتا

نرم افزار بتا

اهمیت محاسبات اقتصادی

در هر فعالیت اقتصادی انجام محاسبات و اطلاع دقیق از هزینه ها و تعیین سود و زیان، بر عهده مدیران ارشد و مالکان صنایع است. به منظور کسب سود مناسب و پرهیز از ضرر و زیان های احتمالی و همچنین استفاده بهینه از امکانات و سرمایه گذاری ها، می بایست نقش هر یک از فاکتورهای تولید و اثر آن بر سود نهایی مشخص گردد.

صنعت شیلات و مزارع پرورش آبزیان

امروز در صنعت شیلات، آبزی پروری به عنوان یک بنگاه بزرگ اقتصادی مطرح بوده که ارکان اصلی آن را مزارع پرورش آبزیان تشکیل می دهند. در حال حاضر به دلیل شرایط ویژه اقتصادی حاکم بر کشور، مجموعه های های آبزی پروری در یک بازار رقابتی سنگین به فعالیت خود ادامه می دهد و علی رغم تولید محصولات باکیفیت و ممتاز، ادامه حیاتشان وابسته به نگاه حرفه ای به تمامی مقوله های دخیل در تولید می باشد.

تعیین قیمت محصول، کسب سود و مدیریت سرمایه

با توجه به این موضوع که تعیین قیمت محصول در بازار تنها در اختیار تولیدکننده نیست، توصیه می گردد پرورش دهندگان تمرکز خود را به مدیریت قیمت تمام شده معطوف نمایند. مدیریت عوامل موثر بر قیمت تمام شده تا حد بسیار زیادی در اختیار مدیران تولید و پرورش دهندگان می باشد. در حقیقت انتخاب آگاهانه و صحیح نهاده های تولید نظیر خوراک و بچه ماهی که هزینه های عمده مزرعه را شکل می دهند، می تواند به بهبود قیمت تمام شده محصول، کسب سود بیشتر، مدیریت حرفه ای سرمایه و تضمین امنیت کاری منتهی گردد.

راهکار منحصر به فرد گروه بتا برای محاسبات اقتصادی مزرعه

در همین راستا، گروه بتا با توجه به اهمیت روزافزون محاسبات اقتصادی در آبزی پروری و بخصوص تعیین دقیق قیمت تمام شده، تصمیم به ارائه نرم افزاری تحلیلی-کاربردی در زمینه مدیریت مالی مزارع آبزی پروری نمود و در اولین گام پلتفرم محاسبه قیمت تمام شده قزل آلا را در قالب “نرم افزار بتا” در دسترس پرورش دهندگان و فعالان آبزی پروری قرار می دهد.  در حال حاضر اپلیکیشن بتا به دلیل تمرکز بر تمامی نهاده های دخیل در آبزی پروری یکی از کاملترین نرم افزارهای مدیریتی به منظور تحلیل های اقتصادی و بهینه سازی سود و زیان در مزارع است.

قابلیت‌های نرم افزار بتا برای مزارع آبزی پروری

  1. سودآوری مطمئن در تولید با مدیریت و تحلیل قیمت تمام شده محصول
  2. برنامه ریزی علمی و دقیق برای کنترل و مدیریت اقتصادی مزرعه
  3. اطلاع رسانی دقیق و کامل از قیمت و شرایط بازار برای برنامه ریزی های فروش محصول
  4. امکان برقراری ارتباط با کارشناسان گروه بتا

دانلود نرم افزار بتا (بر روی تصاویر زیر کلیک نمایید)

دانلود راهنمای کاربری نرم افزار بتا (روی تصویر زیر کلیک نمایید)

راهنمای کامل اپ بتا BTA