تازه‌ها

آخرین مطالب

دارآکوا-بحرین

شرکت دارآکوا به توسعه پرورش ماهی و تولید مزرعه با استاندارد بالا در بحرین ادامه می‌دهد

دارآکوا در صدد توسعه آبزی پروری بحرین

دارآکوا-بحرینشرکت دارآکوا در شهر هوره عالی استانداردهای مورد نیاز جهت رسیدن به اعتبار بالا  برای یک شهر سالم در زمینه پروری ماهی و تولید مزرعه را رعایت می‌کند تا به امنیت غذایی دست پیدا کند. علی بن شیخ عبدالحسین آل عصفور فرماندار شهر در بازدید از مرکز توسعه کشاورزی بر این امر تأکید کرد.

آل عصفور یادآور شد تجربه موفق شرکت دارآکوا در سطح منطقه  برای رسیدن به امنیت غذایی باید مستند شود.

این مستندسازی با همکاری بین دارآکوا و مرکز ملی لابراتوراهای کشاورزی در راستای رسیدن به ویژگی استاندارد محصول انجام می‌شود و شامل ارزش افزوده برای پروسه اعتبارگذاری توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) است.

دارآکوا-بحرینآل عصفور به عنوان بخشی از  بازدید خود جهت اعتباربخشی به شهر عالی هوره به عنوان یک شهر سالم، از مرکز توسعه کشاورزی نیز بازدید بعمل آورد. معاون فرماندار، نمایندگان مردم در شورای همکاری، مقاماتی از وزارت کار، امور شهری و برنامه‌ریزی، هماهنگ‌کننده برنامه شهرهای سالم و زیبا الامیرو مهندس کشاورزی در این بازدید او را همراهی کردند.

عبدالله الفهل مدیرعامل درآکوا به طور خلاصه به بیان زنجیره فرآیندهای تولید در شرکت خود پرداخت که مبتنی بر تولید با کیفیت است.

او تأکید کرد، به دلیل تقاضای بالا برای محصولات غذایی سالم، تولید فعلی به تمام نیازهای بازار پاسخ نمی‌دهد.

آل عصفور در پایان بازدید خود به بیان اهمیت مستندسازی تجربه موفق دارآکوا پرداخت که توانسته تعدادی از گواهی‌های کیفی را دریافت کند، بخصوص در تولید محصولات ارگانیک که با محصول خارجی قابل رقابت است.

جهت مشاهده سایر مقالات اقتصادی آبزیان بر روی لینک زیر کلیک نمایید

اقتصاد آبزیان با بتا