تازه‌ها

آخرین مطالب

تبلیغ-میگو-اکوادور-در-چین

اکوادور برای تبلیغ میگو در چین اقدام می‌کند

تبلیغات در صنعت میگو

تبلیغ-میگو-اکوادور-در-چین

لورنا کونانز معاون تبلیغات صادرات و سرمایه‌گذاری وزارت تولید، تجارت، سرمایه‌گذاری و شیلات و خوزه آنتونیو مدیرعامل اتاق ملی آبزی‌پروری اوایل این ماه یک قرارداد همکاری در راستای تبلیغ میگو اکوادوری در چین، به امضاء رساندند.

هدف از این توافقنامه راه‌اندازی یک کمپین است که اعتماد مصرف‌کنندگان چینی را افزایش می‌دهد و این محصول اکوادوری را در جایگاه محصولی سالم با کیفیت عالی قرار می‌دهد. همچنین اکوادور را دارای بالاترین کیفیت و استانداردهای ایمنی مورد نیاز در بازارهای بین‌المللی معرفی می‌کند.

بخش خصوصی هزینه تبلیغات را تأمین خواهد کرد و در مرحله اول، مدیریت روابط عمومی با تبلیغات در رسانه‌های دیجیتالی و همکاری با لیدرهای فکری به اجرا درمی‌آید. آنها اطلاعات ویژگی‌های ممتاز میگو اکوادوری و روش‌های مسئولانه تولید محصول را منتشر می‌سازند.

امضای این توافقنامه ضرویست تا بتوانند بین اقدامات دو بخش خصوصی و دولتی ارتباط ایجاد کنند و از حمایت نمایندگی دیپلماتیک در چین برخوردار شوند.

لورنا کونانز معاون تبلیغات صادرات و سرمایه‌گذاری وزارت تولید، تجارت، سرمایه‌گذاری و شیلات گفت: «با آگاهی از مشکلاتی که صادرات محصول در حال حاضر با آن روبروست، ما در معاونت تبلیغات صادرات و سرمایه‌گذاری با کمک اتاق ملی آبزی‌پروری تلاش کردیم موقعیت میگو اکوادوری را دوباره به عنوان یک محصول ممتاز و سالم تثبیت کنیم و حضور آن را در بازار چین تقویت نماییم. اجرای روش‌های صحیح مزرعه‌داری و اقدامات ایمنی زیستی در این کشور به موازات زنجیره ارزش به اجرا درمی‌آید تا میگو اکوادور به بازارهای بین‌المللی راه پیدا کند. این اقدامات تأثیرگذاری همکاری بخش دولتی و خصوصی به سود صنعت آبزی‌پروری کشور را نشان می‌دهد.»

خوزه آنتونیو مدیرعامل اتاق ملی آبزی‌پروری گفت: «ما همه تلاش‌هایمان را متمرکز ساختیم تا با مصرف‌کنندگان چینی در خصوص مزیت‌های میگو اکوادور ارتباط برقرار کنیم. پروتکل‌های ایمنی زیست، قابلیت ردیابی محصول از مزرعه تا میز غذا، عدم مصرف آنتی‌بیوتیک و همچنین بافت و مزه بی‌نظیر آن از جمله مزیت‌های این محصول بشمار می‌آیند. میگو اکوادور یکی از سالم‌ترین پروتئین‌های موجود در بازار است.»

چین مقصد مهم صادرات میگو است و ۵۰% محصول صادراتی به این کشور آسیایی ارسال می‌شود. تداوم تقویت وجهه بهترین میگو در دنیا در بازارهای اصلی این کشور برای صنعت میگو اکوادور حائز اهمیت است.

جهت مشاهده سایر مقالات اقتصادی آبزیان بر روی لینک زیر کلیک نمایید

اقتصاد آبزیان با بتا