تازه‌ها

آخرین مطالب

در جستجوی خریدار برای بزرگ‌ترین پرورش دهنده قزل‌آلا در UK

ورشکستگی بزرگ‌ترین تولیدکننده قزل‌آلا رنگین‌کمان بریتانیا

شرکت داون فِرش سیفودز، بزرگ‌ترین تولیدکننده قزل‌آلا رنگین‌کمان در جزایر بریتانیا، اعلام ورشکستگی کرد.

بزرگ‌ترین تولیدکننده قزل‌آلا رنگین‌کمان بریتانیاداون فرش دارای مزارع متعددی در دریاچه اتیو در غرب اسکاتلند است.

 

این شرکت پرورش دهنده قزل‌آلا در سال ۱۹۷۳ تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر اودینگستون در نزدیکی گلاسکو قرار دارد. داون فرش هفت مزرعه را در سراسر ایرلند شمالی و اسکاتلند اداره می‌کند، به همراه کارخانه‌های تولید و فرآوری در اودینگستون و آربروث.

شرکت محصول را به دامنه وسیعی از مشتریان در خرده‌فروشی‌ها، عمده‌فروشی‌ها، خدمات غذایی و صادرات با خدمات کاملا یکپارچه از فرآوری گرفته تا ایجاد محصولاتی با برندهای با ارزش مانند RR Spink & Sons و Loch Etive عرضه می‌کند.

در سال‌های اخیر شرکت از سرمایه‌گذاری گسترده برای ارتقاء کارخانه‌ها و سیستم‌ها، بهبود کارایی و کاهش هزینه‌ها بهره برده است. اما در این بین به گفته مدیران ‌”شرکت از افزایش هزینه‌ها، افزایش ظرفیت مازاد سایت اودینگستون و مشکلاتی ناپایدار جریان نقدی آسیب دیده و اعلام ورشکستگی تنها گزینه بود.”

پس از یک بازاریابی کوتاه برای یافتن مشتری، مدیران حقوقی فروش کارخانه آربروت به شرکت Lossie Seafoods را تضمین کردند. این قرارداد شامل انتقال کلیه ۲۴۹ پرسنل آن به مالکان جدید است.

جهت مشاهده صفحه اختصاصی خوراک قزل‌آلا پرورشی بتا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

خوراک قزل‌آلا پرورشی بتا

 

شرکت تابعه داون فرش فارمینگ به تجارت خود ادامه می‌دهد و قادر به پرداخت بدهی‌های خود می‌باشد. این شعبه نیز در آستانه فروش قرار دارد و از علاقمندان دعوت شده تا در اولین فرصت با شرکت مشاوره FRP تماس بگیرند.

کارخانه فرآوری اودینگستون که به زیان‌دهی سنگینی رسیده است، به زودی تعطیل خواهد شد و نتیجه آن تعدیل ۲۰۰ نفر نیروی کار و باقی مانند ۷۷ نفر برای کمک به مدیران حقوقی در فرآیند انحلال است. مدیران حقوقی با پرداخت حقوق اضافه و ایجاد امکان دسترسی به خدمات حمایتی به کسانی که تعدیل می‌شوند کمک می‌کنند. دارایی سایت اودینگستون که شامل زمین، ساختمان‌ها و کارخانه است نیز به فروش گذاشته می‌شوند. علاقمندان باید با مشاوره FRP تماس بگیرند.

کالوم کارمیشل از شرکاء FRP که به عنوان مدیر حقوقی انتخاب شده گفت:‌ «داون فرش در بیزینس سیفود با سابقه طولانی در عرضه محصولات نوآورانه به پایگاه قوی مشتریان بسیار مورد توجه و علاقه است. متأسفانه این شرکت نتوانست به مشکلات جدی مالی در کارخانه اودینگستون غلبه کند، اما خوشحالیم که فروش فوری کارخانه اربروث را تضمین می‌کنیم و طبق این معامله موقعیت‌های شغلی قابل توجهی در این شهر حفظ می‌شود. تمرکز ما روی یافتن یک خریدار برای واحد پرورش ماهی است و تا جایی که امکان دارد منافع طلبکاران را از سایر دارایی‌ها تأمین می‌کنیم.»