تازه‌ها

آخرین مطالب

تولید نوآورانه ماهی در لهستان

“تولید نوآورانه و سنتی ماهی در لهستان” عنوان موضوع نوآوری در کنفرانس علمی ‌در نمایشگاه بین‌المللی هفته سبز در برلین بود که ۲۳–۲۴ ژانویه ۲۰۲۰ برگزار شد.

آبزی پروری نوآورانه در لهستان

مؤسسه ملی تحقیقات شیلات دریایی در شهر گدنیا به همراه وزارت اقتصاد دریایی و کشتیرانی درون مرزی، مؤسسه شیلات درون مرزی در اولشتین و سازمان تولیدکنندگان ماهی خاویاری در ترون کنفرانسی علمی با عنوان ‌”تولید نوآورانه و سنتی ماهی در لهستان” برگزار کردند. این کنفرانس بخشی از نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی، کشاورزی و باغبانی هفته سبز در برلین بود. این نمایشگاه علاوه بر اینکه در بین مصرف‌کنندگان و بازدیدکنندگان تجاری پرطرفدار است، توجه نمایندگانی از بخش‌های شیلات و علوم از کشورهای مختلف اتحادیه اروپا را نیز به خود جلب نموده است.

مشارکت گسترده و گفتگوهای زنده، تقویت محصولات ماهی لهستان در بازارهای مواد غذایی خارجی را توجیه می‌کند. ایجاد یک تصویر مثبت از محصولات ماهی لهستان در بازار آلمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که مهم‌ترین بازار برای محصولات ماهی لهستان محسوب می‌شود. در این رویداد دو مسیر مهم تولید ماهی در لهستان مورد بحث قرار گرفت: صید سنتی با قدمت چند قرن، و پرورش ماهی در شرایط طبیعی که حفظ بهزیستی ماهی در این روش یکی از موضوعات بود. روش‌های نوآورانه با تمرکز بر استفاده از تجهیزات تخصصی، مدرن و به لحاظ تکنولوژیکی پیشرفته و سیستم‌های مداربسته در پرورش ماهی نیز موضوع دیگر بحث بود.