تازه‌ها

آخرین مطالب

باربری هوایی قطر ایرویز سال بی‌سابقه‌ای را برای  سالمون نروژی گزارش داد

صادرات سالمون از طریق هواپیما

قطر ایرویز سالمون نروژی

قطر ایرویز یک سال بی‌سابقه را برای محموله سالمون از مبدأ نروژ در ۲۰۲۱ گزارش داد. ۹۵ درصد کل بار فاسد شدنی سیفود این شرکت هوایی از کشورهای اسکاندیناوی را سالمون تشکیل می‌دهد.

نروژ با ۱/۳ میلیون تن سالمون به ارزش ۸/۵۷ میلیارد یورو (۹/۲۸ میلیارد دلار) بزرگ‌ترین صادرکننده در جهان است.

در گزارشی Aviation24 از شرکت باربری قطر ایرویز نقل شده: «سالمون کالایی آسیب‌پذیر است، چرا که نیازمند جابجایی ماهرانه، بهداشتی در شرایط دمایی کنترل شده است و از همه مهم‌تر اینکه به سرعت و با اطمینان باید به مقصد نهایی برسد.»

این شرکت توضیح داد که چگونه ‌”به سرعت برای پشتیبانی از صادرکنندگان سیفود نروژی عکس‌العمل نشان داد، هنگامی که پاندمی به کاهش قابل توجه در ظرفیت حمل بار منتهی شده بود”.

راب ولتمن معاون بخش باربری اروپا در قطر ایرویز گفت: «با ورود هواپیماهای مسافربری به بازار سیفود نروژ  از جمله فرودگاه هارستاد-نارویک در اوینس و فرودگاه بودو در شمال نروژ، شرکت قطر ایرویز به طور قابل توجهی ظرفیت خود را در بازار نروژ  افزایش داد. این اتفاق در ۲۰۲۱ بود که این بازار بیش از همیشه به آن نیاز داشت.»

ولتمن افزود: «باربری قطر ایرویز بیش از ۴۶,۰۰۰ تن سیفود نروژی را در ۲۰۲۱ جابجا کرد، که تاکنون بالاترین آمار حمل و نقل محسوب می‌شود. این خط هوایی در یک روز بیش از ۱۲۵ تن سیفود را از اسلو حمل می‌کند.»

قطر ایرویز با حمل سالمون نروژی از دوحه به مقصد کشورهای آسیایی و خاورمیانه، برای حمل حدود ۸۵۰ تن بار از نروژ در هر هفته اعلام آمادگی می‌کند.

جهت مشاهده صفحه اختصاصی خوراک قزل‌آلا پرورشی بتا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

خوراک قزل‌آلا پرورشی بتا