تازه‌ها

آخرین مطالب

سیفود-شیلی-امارات

در جلسه Enexpro توصیه هایی برای صادرات سیفود از شیلی به امارات مطرح شد

سیفود، شیلی و امارات

سیفود-شیلی-امارات

روز چهارشنبه ۲۸ اکتبر، جلسه صادرات (Enexpro) محصولات سیفود و عرضه کنندگان صنعت آبزی پروری به روش جدید تشکیل شد. شرکت ProChile این جلسه را هماهنگ کرد که برای اولین بار به صورت ۱۰۰% آنلاین برگزار می شد. موضوح صحبت های این جلسه در خصوص فرصت های صادرات به امارات متحده عربی بود.

کارلوس سالاس مدیر بازرگانی ProChile هدایت جلسه را برعهده داشت. او در خصوص فرصت های موجود در بازار مذکور برای محصولات سیفود شیلی و علاقه شرکت به کمک به صادرکنندگان برای درک بهتر این بازار و گسترش حضور آنها در این کشور، نکاتی را مطرح نمود. در واقع، شیلی در تأمین سالمون و ماسل این بازار سهیم است و این احتمال وجود دارد که عرضه محصولاتش را افزایش داده و حتی به سراغ کشورهای همسایه نیز برود.

شون دنیس مدیرعامل و از بنیانگذاران هلدینگ سیفود سوق در این جلسه حضور داشت. شرکت او در امارات واقع شده و با معرفی مبدأ محصولات، بازاری را برای فروش مستقیم آنلاین سیفود از عرضه کننده به خرده فروشان، بخش هورکا (هتل، رستوران، کیترینگ)، فرآوران و سایر خریداران ایجاد نموده است.

او اهمیت تجارت الکترونیک در بازار امارات و سایر بازارهای مقصد را برشمرد. این دقیقا همان مسیری است شرکت سیفود سوق پیموده و محصولات سیفود را با یک متد آسان برای خریداران فراهم کرده و شفافیت و قابلیت ردیابی کامل را تضمین می کند.

او گفت، در امارت فرصت های خوبی برای محصولاتی مانند سالمون، قزل آلا، ماسل و اویستر وجود دارد و در سال های پیش رو اساسا به دلیل صنعت توریسم در این کشور بازار آن می تواند گسترش یابد. در خصوص ماسل به طور ویژه، علاقه زیادی از سوی مشتریان برای این محصول وجود دارد.

او همچنین تأکید کرد، امارات به گذرگاهی به کشورهای اطراف مانند عربستان، کویت و حتی مصر و مراکش تبدیل شده است. «اگر می خواهید پلتفرمی مانند پلتفرم ما را امتحان کنید می توانید با ما تماس بگیرید (به صورت مستقیم یا از طریق ProChile).»

این مدیر افزود، برای بازار امارات و سایر مقصدهای بین المللی، سلامت و قابلیت ردیابی محصول از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که خریداران می خواهند از ویژگی ها و مبدأ محصولی که خریداری می کنند اطمینان داشته باشند. به همین ترتیب داشتن گواهی های قابلیت ردیابی- مانند MSC و غیره- مزیت بزرگی محسوب می شود. به دلیل آگاهی بالای مصرف کنندگانی که محصول صید شده یا محصول پایدار را ترجیح می دهند، داشتن گواهی موضوعیست که هر روز به اهمیت آن افزوده می شود. «تقاضای مصرف کنندگان جنبه های قابلیت پایداری را دربرمی گیرد و دولت ها درصدد وضع مقررات بیشتری هستند.»

جهت مشاهده مقالات بیشتر در زمینه سیفود بر روی لینک زیر کلیک نمایید

سیفود و بتا