تازه‌ها

آخرین مطالب

میزبانی شایسته گروه بتا در نمایشگاه BUFEX

نمایشگاه BUFEX

نمایشگاه آبزیان بوشهر BUFEX2024 از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ دی ماه ۱۴۰۲ با مشارکت فعالان این حوزه از ۱۶ استان و ۷۰ شرکت در محل دائمی نمایشگاه های استان بوشهر در فضایی به مساحت سه هزار و ۱۰۰ متر برگزار شد. آیین افتتاح نمایشگاه تخصصی صنایع شیلات شامگاه سه شنبه با سخنرانی مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در حضور دکتر محمدی زاده استاندار بوشهر، مدیرعامل شیلات استان و فعالان حوزه آبزی پروری برگزار شد.

ارائه محصولات با کیفیت برند بتا

به گزارش واحد روابط عمومی گروه بتا، نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان و صنایع وابسته بوشهر به واسطه حضور صنایع مهم شیلاتی نظیر جوامع صیادی اتحادیه های آبزی پروری، کارخانجات فرآوری آبزیان و همچنین مزارع متعدد میگو و ماهیان دریایی، یکی از نمایشگاه های بسیار قدرتمند در حوزه شیلات در جنوب ایران تلقی می گردد. در رویداد “BUFEX 2024” ؛ شرکت‌های معتبر در زمینه‌های مختلف شیلات اعم از پرورش دهندگان آبزیان، تولیدکنندگان خوراک، واردکنندگان نهاده و انواع ریزمغذی‌ها، تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات و کارخانجات تولیدکننده ادوات صیادی حضور داشتند. در این بین محصولات با کیفیت برند بتا که از ویژگی های منحصر به فرد و خاصی برخوردار است، با استقبال پرورش دهندگان ماهی و میگو در دومین نمایشگاه تخصصی صنایع شیلات بوشهر همراه شد.

استقبال بی نظیر از غرفه گروه بتا

در این رویداد نمایشگاهی کارشناسان گروه بتا ضمن معرفی محصولات متنوع خوراک آبزیان و همچنین تشریح راهکارهای نوین این گروه در قالب مشاوره های فنی و تخصصی، با فعالان صنعت آبزی پروری به گفتگوی تفصیلی پرداختند. علاوه بر این طی مدت چهار روز برگزاری نمایشگاه مدیران گروه بتا میزبان بسیاری از بزرگان و متخصصان علوم شیلاتی کشور بودند. شرکت بهسان تغذیه آریان در دومین نمایشگاه صنایع شیلات بوشهر حضوری موفق و متفاوت را رقم زد و غرفه این گروه و محصولات آن، با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان، رسانه ها و همچنین مشتریان مواجه شد.

جهت مشاهده اخبار مرتبط با سایر نمایشگاه های گروه بتا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

حضور گروه بتا در هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته