تازه‌ها

آخرین مطالب

حضور موفق گروه بتا در اولین رویداد ملی نمایشگاهی و همایش سراسری صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی و گیاهان آبزی و محصولات و خدمات وابسته

حضور گروه بتا در اولین نمایشگاه صنعت آکواریوم

با حمایت ویژه گروه بتا، اولین رویداد ملی نمایشگاهی و همایش سراسری صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی و گیاهان آبزی و محصولات و خدمات وابسته در بوستان گفت وگو تهران با همکاری مدیریت شیلات استان تهران برگزار شد.

با توجه به اینکه در زمینه اشتغالزایی صنعت تکثیر و پرورش ماهیان زینتی در جایگاه ویژه ای قرار دارد، در راستای حمایت از تولیدکنندگان زیربخش آن نمایشگاه مذکور برگزار شد که با توجه به تنوع شاخه های فعال ماهیان زینتی، استقبال خوبی از این نمایشگاه صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی گروه بتا در این نمایشگاه زنجیره کاملی از طراحی و ساخت آکواریوم، خوراک و مکمل، تجهیزات تولید و نیز انواع ماهی زینتی تولید داخل به نمایش و معرفی گذاشته شد که فرصتی مغتنم برای ترویج و حمایت از این عرصه بود.

شرکت بهسان تغذیه آریان که در اولین نمایشگاه تخصصی ماهیان زینتی با شعار “بتا انتخاب امروز افتخار فردا” حضور داشت، تجربه ای متفاوت را برای پرورش دهندگان و بازدیدکنندگان از خود بر جای گذاشت.

به گزارش واحد روابط عمـومی، گروه بتا در این نمایشگاه جدیدترین محصولات نوآورانه خود را با عناوین خوراک تخصصی ماهیان زینتی گوشتخوار و گیاهخوار به پرورش دهندگان فعال این صنعت عرضه کرد. در این بین کارشناسان مربوطه، مشاوره و اطلاعات لازم در زمینه خوراک به بازدیدکنندگان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی صنعت آکواریوم ارایه دادند.

گفتنی است؛ مهندس سیدحسین حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران به همراه مسئولانی از این سازمان و تنی چند از مدیران شیلات استان تهران از غرفه بزرگ گروه بتا بازدید و با مدیران این مجموعه در خصوص دغدغه های تولیدکنندگان خوراک ماهیان زینتی به گفتگو پرداخت.​

 

در حال حاضر مجموعه های تکثیر و پرورش ماهیان زینتی و گیاهان آبزی، کارگاه های محصولات جانبی آکواریوم، شیشه، تجهیزات مرتبط و همچنین کارخانجات خوراک، مکمل و مواد بهداشتی دامپزشکی مرتبط با ماهیان زینتی  در استان های ساحلی و غیرساحلی فعالیت دارند که با برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها از سوی سازمان شیلات و جهاد کشاورزی برای بخش بازار و تبلیغات شان، فرصت ویژه ای فراهم می شود.

در نمایشگاه TOFEX1402، محصولات با کیفیت گروه بتا با استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان و شرکت های مطرح صنعت آکواریوم قرار گرفت که این موضوع، تحقق شعار “بتا برای حرفه ای ها” را تداعی می کند.

نمایشگاه صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی توسط مدیریت شیلات و امور آبزیان جهادکشاورزی استان تهران در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت وگو از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ مرداد به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ با همکاری سازمان شیلات ایران،موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور،استانداری تهران، انجمن علمی ماهیان زینتی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، دامپزشکی استان تهران با حمایت گروه بتا از تولیدکنندگان برتر و داخلی خوراک آبزیان برگزار شد.

 

جهت مشاهده اخبار مرتبط با نمایشگاه صنعت آکواریوم بر روی لینک زیر کلیک نمایید

حمایت ویژه گروه بتا از اولین نمایشگاه و همایش سراسری صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی، محصولات و خدمات وابسته