تازه‌ها

آخرین مطالب

نمایشگاه صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی، محصولات و خدمات وابسته

حمایت ویژه گروه بتا از اولین نمایشگاه و همایش سراسری صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی، محصولات و خدمات وابسته

حمایت ویژه گروه بتا از اولین نمایشگاه صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی، محصولات و خدمات وابسته

نمایشگاه صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی در بوستان گفت وگو تهران برگزار می شود

نمایشگاه صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی، محصولات و خدمات وابسته

نمایشگاه و همایش سراسری ” صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی؛ محصولات و خدمات وابسته” ۱۷ مرداد ماه در مجتمع نمایشگاهی گفت وگو تهران برگزار می شود.

غلامحسین هاشمی مدیر عامل گروه بتا و مشاور عالی رویداد شیلاتی صنعت آکواریوم در زمینه برگزاری نخستین دوره این نمایشگاه با مشارکت بخش های مختلف زنجیره تولید و عرضه ماهیان زینتی گفت: علیرغم فعالیت و تلاش تولیدکنندگان ماهیان زینتی و محصولات مرتبط با این صنعت در کشورمان، زمینه های معرفی و ظرفیت سازی در این بازار محدود بوده اند و تاکنون نگاه ها به سوی تولیدات بخش غذایی و ماهیان خوراکی معطوف بوده است.

وی عنوان کرد: صدها مجموعه تکثیر و عرضه ماهیان زینتی و گیاهان آبزی، کارگاه های محصولات جانبی آکواریوم، شیشه، تجهیزات مرتبط و همچنین تولیدکنندگان خوراک، مکمل و مواد بهداشتی دارویی این ماهیان در استان های مختلف ساحلی و غیرساحلی کشور فعالیت دارند که با برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره ها از سوی سازمان شیلات و جهاد کشاورزی در شرایط امروز اقتصادی، می توان به شناخت و ترویج محصولات آنها در جامعه هدف و بازار کمک کرد.

این مدیر صنعت خوراک آبزیان با یادآوری همکاری بخش های مختلف دولتی و خصوصی در اولین نمایشگاه صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی در بوستان گفت وگو تهران گفت: نگاهی به نمایشگاه های بین المللی در زمینه ماهیان زینتی و آکواریوم، نشان می دهد این حوزه نقش جذاب و موثری هم در زمینه تولیدات شیلاتی و کشاورزی، و هم در عرصه گردشگری و صنعت تفریحات ایفا می کند.

به گزارش ستاد برگزاری نمایشگاه، ثبت نام از شرکت کنندگان و مجموعه های متقاضی حضور در این برنامه تا روز چهارشنبه هفته جاری از طریق سایت Fishexpo.ir و تلفن های دبیرخانه مربوطه (۰۲۱۴۴۷۷۰۷۸۲ ) ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه صنعت آکواریوم و ماهیان زینتی توسط مدیریت شیلات و امور آبزیان جهاد کشاورزی استان تهران در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفت وگو از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ مرداد به مدت چهار روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ با همکاری سازمان شیلات ایران، موسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، استانداری تهران، انجمن علمی ماهیان زینتی، نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، دامپزشکی استان تهران با حمایت ویژه گروه بتا از تولیدکنندگان برتر و داخلی خوراک آبزیان برگزار می شود.