تازه‌ها

آخرین مطالب

حضور گروه بتا در هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی شیلات ایران

هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته در روزهای ۱۳- ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بهسان تغذیه آریان مراسم افتتاحیه نمایشگاه شیلات روز دوشنبه با حضور مقامات و فعالان این حوزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار گردید.

نمایشگاه IFEX2023

نمایشگاه بین المللی شیالت، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی وصنایع وابسته ایران (IFEX2023) به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در حوزه شیلات در فضایی تحت پوشش ۱۳۰۰۰ مترمربع با همکاری سازمان شیلات ایران و کلیه انجمن ها و اتحادیه های وابسته پذیرای متخصصین صنعت شیلات و آبزیان بود.

در این نمایشگاه، ۱۳۵ شرکت مطرح داخلی و خارجی حضور داشتند و آخرین دستاوردهای خود را در زمینه تولید و توزیع تجهیزات صیادی، فرآوری محصولات شیلاتی، تولید غذاهای دریایی، صنایع پرورش ماهیان زینتی و تجهیزات آکواریوم، تولید ماشین آلات انتقال آبزیان، تولید تجهیزات پرورش و نگهداری آبزیان، تاسیسات و تجهیزات برودتی، پرورش آبزیان، تجهیزات آبزی پروری، پرورش ماهی در قفس، صنایع پایین دستی دریایی، تکثیر بچه ماهی، خوراک آبزیان و مکمل های آبزی پروری، تجهیزات و ادوات تصفیه آب، صنایع بسته بندی، خدمات دامپزشکی و بهداشتی، بازار الکترونیکی کالاهای آبزیان و پرورش جلبک به نمایش گذاشتند.

بازدید فعالین صنعت از غرفه گروه بتا

در این بین شرکت بهسان تغذیه آریان با برپایی غرفه ای چشم نواز در هفتمین نمایشگاه بین المللی شیلات، میزبانی شایسته ای را از بازدیدکنندگان از این گردهمایی تجاری به عمل آورد. گروه بتا، با معرفی و عرضه جدیدترین محصولات و خدمات خود در زمینه تولید خوراک آبزیان در این رویداد حضوری مؤثر و پُررنگ داشت. علاوه بر این، در طول ۴ روز برگزاری این رویداد، استقبال پرشور پرورش دهندگان آبزیان از غرفه گروه بتا با کسب مشاوره های فنی و تخصصی از کارشناسان تغذیه آبزیان همراه بود.

همچنین شایان ذکر است، در طول برگزاری هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آبزیان؛ مهندس سید حسین حسینی، رییس سازمان شیلات به همراه تنی چند از مقامات ارشد، مدیران سازمان دامپزشکی، اساتید دانشگاه و فعالان صنعت شیلات از غرفه گروه بتا بازدید و با مدیران و همکاران حاضر در نمایشگاه، به گفتگو پرداختند.

گزارش تصویری از غرفه گروه بتا در نمایشگاه IFEX2023

جهت مشاهده اخبار مرتبط با سایر نمایشگاه های گروه بتا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

حمایت ویژه گروه بتا از اولین نمایشگاه و همایش سراسری صنعت آکواریوم، ماهیان زینتی، محصولات و خدمات وابسته