تازه‌ها

آخرین مطالب

نقوا تولیدکننده میگو وانامی عربستان

مزرعه میگو در عربستان به اولین گواهی پایداری در منطقه دست یافت

تولید میگو وانامی در عربستان

نقوا تولیدکننده میگو وانامی عربستاننقوا بزرگ‌ترین تولیدکننده میگو وانامی در عربستان است

مزرعه میگو در عربستان که توسط گروه آبزی‌پروری ملی (نقوا) اداره می‌شود در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA)، اولین مزرعه‌ایست که به گواهی شورای نظارت بر آبزی‌پروری (ASC) دست یافت.

به گفته نقوا، این گواهینامه یعنی عربستان حالا یکی از ۱۵ کشور برتر جهان به لحاظ گواهینامه ASC میگو است. نقوا علاوه بر گواهی ASC قرار است ASC CoC (گواهی زنجیره مالکیت) را نیز برای کارخانه فرآوری دریافت کند که معرف قابلیت ردیابی محصول و بهترین روش پس از برداشت است.

دیه‌گو ایلینگورث مدیرعامل شرکت در رسانه اعلام کرد: «در گروه آبزی‌پروری ملی ما رویکرد قوی در یکپارچگی محصول، کیفیت و امنیت غذایی، محیط‌زیست و قابلیت پایداری را دنبال می‌کنیم. گواهی ASC رعایت تمام مقررات جهانی و استاندارهای صنعتی برای یک سیستم مسئولانه و پایدار آبزی‌پروری توسط نقوا را نشان می‌دهد. نقوا متعهد به تولید بهترین کیفیت محصولات آبزی‌پروری برای مشتریان و مصرف‌کنندگان است و گواهی ASC یک قدم بزرگ برای اجرای تعهد ماست.»

او در ادامه افزود: «با دریافت گواهی ASC برای مزرعه میگو به یک نقطه عطف قابل توجه رسیدیم. کسب این گواهی آسان نیست اما به وضوح نشان می‌دهد نقوا بهترین روش‌های مزرعه‌داری به لحاظ زیست‌محیطی و امنیت زیستی را با مسئولیت‌پذیری اجتماعی در پیش گرفته است.»

کوه سیولان مدیر فروش بین‌المللی شرکت گفت: «نقوا سال‌هاست بالاترین کیفیت محصولات را به جهان عرضه می‌کند، امروز با دریافت گواهی ASC ما در افق تازه‌ای برای برتری آبزی‌پروری ایستاده‌ایم. این گواهی، سندی برای تعهد نقوا به حفظ بهترین روش‌های آبزی‌پروری مسئولانه و رهبری در این مسیر است. من بابت این موفقیت تاریخی به کل خانواده نقوا تبریک می‌گویم.»

جهت مشاهده صفحه اختصاصی خوراک میگو پرورشی بتا بر روی لینک زیر کلیک نمایید

خوراک میگو پرورشی بتا