تازه‌ها

آخرین مطالب

کاهش-صادرات-میگو-هند

صادرات میگو هند در ماه آوریل ۲۰۲۰ یک سوم کاهش یافت

در نتیجه تأثیر پاندمی کرونا روی تقاضا در بازارهای اصلی، صادرات ماهانه میگو هند در ماه آوریل نسبت به همین ماه در ۲۰۱۹ یک سوم کاهش یافت.

آخرین داده های تجاری موجود نشان می دهند هند ۲۰۴ میلیون دلار میگو صادر نموده که این رقم ۳۱% کمتر از سال گذشته و پایین ترین ارزش ماهانه آوریل در چهار سال گذشته است. وزارت بازرگانی و صنعت هند آماری برای حجم صادرات ارائه نداد.

کاهش-صادرات-میگو-هند
صادرات میگو هند برحسب ارزش

 

طبق اعلام این وزارتخانه، صادرات به US به بیش از نصف کاهش یافت و با ۵۲% افت سال به سال به ۶۴ میلیون دلار بالغ گشت صادرات به EU به ارزش ۱۰ میلیون دلار ۶۷% کاهش سال به سال را تجربه کرد. کاهش صادرات آوریل بعد از کاهش ۱۹% سال-به-سال صادرات در ماه مارس تا ۲۷۲ میلیون دلار، اتفاق افتاد.

کاهش-صادرات-میگو-هند
صادرات میگو هند به US

 

هند آوریل را با قرنطینه آغاز کرد و در برخی بنادر وضعیت اضطراری اعلام شد. شرکت های فرآوری کننده میگو نیز یا با حفظ فاصله اجتماعی کار می کردند و یا اصلا کار نمی کردند.
در خطوط عرضه، صادرات به چین افزایش داشت و محموله های میگو به این کشور در آوریل با افزایش ۴۶% به ۸۴ میلیون رسید و در این ماه چین به بزرگ ترین بازار صادرات میگو هند تبدیل شد. افزایش سال به سال به این دلیل بود که سال گذشته میگو از طریق ویتنام به چین صادر می شد.

کاهش-صادرات-میگو-هند
صادرات میگو هند به چین

 

با افت مجدد قیمت میگو وانامی، یک پرورش دهنده میگو در هند از مزرعه داران خواست تا از برداشت شتاب زده اجتناب کنند. او گفت، مزرعه داران باید در خصوص نگهداری میگوهای خود برای مدتی در سردخانه ها، با شرکت های فرآوری محلی صحبت کنند تا از ۱/۵۰ دلار ضرر برای هر کیلو میگو اجتناب شود.

کاهش-صادرات-میگو-هند
صادرات میگو هند به EU

 

جهت مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با آبزی پروری میگو در هند بر روی لینک زیر کلیک نمایید:
کاهش تولید میگوی وانامی هند به دلیل بیماری