تازه‌ها

آخرین مطالب

رستوران-غذای-دریایی

رستوران‌های بیشتری با غذاهای دریایی در ایالات متحده بازگشایی می‌شوند

رستوران غذاهای دریایی

از آنجا که مصرف‌کنندگان آمریکایی صرف غذا در خارج از خانه را دوباره از سر گرفتند، رستوران‌های بیشتری با غذاهای دریایی بازگشایی شده و یا توسعه می‌یابند.

رستوران-غذای-دریایی

رستوران‌های زنجیره‌ای PF چانگ با غذاهای آسیایی در حال ساخت دو رستوران جدید با ایده ‌”To-Go” است، یکی در اورلاندو فلوریدا و دیگری در آروینگ تگزاس. این مجموعه تصمیم دارد تا پایان ۲۰۲۲ بیش از ۲۰ رستوران دیگر را با این ایده افتتاح کند.

به گفته PF چانگ به مطبوعات، این ایده که در ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد یک ردپای کوچک‌تر را نشان می‌دهد: «یک فرمت راحت که راه‌حلی برای سفارش آنلاین، بیرون‌بر، کیترینگ و تحویل غذا ارائه می‌دهد.»

دامولا آدامولکان مدیرعامل PF چانگ گفت: «از زمان راه‌اندازی ایده To-Go در سال گذشته، فروش بیرون‌بر غذاهای آسیایی ادامه داشته و ما شاهد واکنش‌های بی‌نظیری از سوی مشتریان‌مان بودیم.»

مجموعه تفریحی باهامار در منطقه ناسائو باهاما در ۱۲ جولای با جیمز بِرد برنده جایزه شف مارکوس سامولسون، رستوران دریایی مارکوس را افتتاح کرد. این رستوان ‌”تجلیل از علاقه سامولسون برای کنکاش در طعم‌هاست، از یافتن تازه‌ترین مواد اولیه در باماها و سیفود محلی گرفته تا آخرین غذاهای کلاسیک و راحت.”

در این رستوان مجموعه متنوعی از سیفود صید شده محلی به شکل خام و پخته به همراه استیک‌های بیات و خشک و سبزیجات تهیه‌شده از مزرعه‌داران سراسر جزیره ارائه خواهد شد. غذاها شامل صدف سرخ شده، خرچنگ آبی، اسپاگتی صدف با سیر و فلفل کالابری و ریحان تایلندی، میگو و بلغور و بیکن، سس کریول و کدوسبز است.

آیلند فین پوک در فلوریدا اولین رستوران خود در ایلینوز را در داونرز گرو دایر خواهد کرد. به گزارش نشریه RestaurantNews این مجموعه با ۱۶ رستوران تصمیم دارد امسال رستوران‌های جدید دیگری را نیز افتتاح کند.

Angry Crab Shack با رشد سریع و تمرکز روی سیفود و طعم‌های آسیایی اخیرا اعلام کرده که تصمیم دارد رستوران‌هایی را در مناطق بزرگتر سیاتل و واشینگتن توسعه دهد. این مجموعه زنجیره‌ای اخیرا از اولین مکان خود در ایلینوز و دو مکان در تگزاس نام برده است.

جهت مشاهده سایر مقالات اقتصادی آبزیان بر روی لینک زیر کلیک نمایید

اقتصاد آبزیان با بتا